duminică, 12 iulie 2020

Cuviosul Ghelasie de la Frăsinei, viața și opera. Repere


3 comentarii:

Gina Radna spunea...

Sa se implineasca tot toti pomenitii sefi anat exarhiat plaiuri semne gentile noastre marturii toti marturi releu ziarul greco catolic local,sa aiba toti meseria mea seria mea genetica sa se implineasca tot ce am cerut toti pomenitii vesnic,actualizari banca Agricola vesnic.podul palmii vesnic.

Gina Radna spunea...

Mama tata eu sotul si bunicii sa aiba tot ca si mine faptic si buletinul de 14 ani rosu vechi vesnic,sa avem lemne si gospodaresti sanitare bogaserie agricole tehnice stiintifice mecanice economice alim.publica si arta tot gratuit sa fie dijmele noastre vesnic sa fie gratuit sa fie cererile mele si ale lor implinite vesnic[sa vada tata tamare si sotul impartala la procurorul sef vesnic[cat unde ce cum] 1900-vesnic.

Gina Radna spunea...

Are de la dreptul Avram dreptatea mea a parintilor sotului si bunicilor Politia 1900-etern si vesnic.